diumenge, 6 de juliol del 2008

Política del miedo (S.A i Violadores del Verso)

Em vaig endur una alegria a l’assabentar-me’n que els S.A (Soziedad Alkoholika) i els Doble V (Violadores del Verso) havien col·laborat per fer una cançó anomenada Política del miedo. Fou agradable, perquè m’agraden moltíssim tots dos grups. Per a mi, són dos referents en la música estatal combativa-alternativa, cadascú en el seu estil. Els bascos tenen la contundència del trash metal, uns riffs increïbles i una potència que pocs grups desprenen en directe. I els aragonesos són, per a mi, els mestres de la lírica, hip hop en estat pur amb una acidesa increible en les seues lletres.

Doncs bé, aquest dos monstres han barrejat la contundència del trash i l’acidesa del millor hip hop per a crear una cançó que em posa els pels de gallina. Treuen tota la seua mala llet per a assenyalar clarament amb el dit allò que no els agrada. Un colp d’adrenalina que no et deixa indiferent.
- Què és això?, cancó protesta?, no, és cançó de guerra!.


2 comentaris:

Víctor ha dit...

Que cançó més flipant... és una de les cançons que marquen un abans i un després quan l'escoltes...

Anònim ha dit...

I pensar que vaig haver de regalar les entrades del concert de l'11 de maig per manca d'acompanyant...ains...una llàstima...